Sampling jest jednym z procesów dźwiękowych, który stanowi nieodłączny element każdej karty dźwiękowej znajdującej się w strukturalnej budowie jednostki centralnej. Sampling jest swoistym procesem dźwiękowym, który określa digitalizację fragmentów dźwiękowych. Digitalizacja jest odpowiedzialna za jakość otrzymywanego dźwięku oraz za jakość nagrywanego dźwięku. Tak więc cały proces samplingu jest bardzo ważny w przypadku różnego rodzaju dźwięków. To dzięki niemu otrzymywany dźwięk jest określonej jakości. Starsze karty dźwiękowe przeprowadzały sampling w trybie ośmiobitowym. To pozwalało jednak na rozróżnianie zaledwie dwustu pięćdziesięciu sześciu warstw dźwięku. Jednak z biegiem lat powstały karty dźwiękowe, które wykorzystywały przeprowadzany sampling w trybie szesnastobitowym. W tym przypadku tryb ten pozwalała na pracę przy użyciu sześćdziesięciu pięciu tysięcy pięciuset trzydziestu sześciu różnych warstw dźwięku. To pozwalało na znaczne poprawienie jakość otrzymywanego dźwięku.

pcgamer.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here