Czy dobra strona musi kosztować majątek?

Firmy zajmujące się profesjonalnym tworzeniem stron internetowych mają zwykle bardzo szeroką ofertę, skierowaną do każdego odbiorcy zainteresowanego tego typu usługami. Nie zawsze trzeba wydawać kilkanaście tysięcy złotych, by mieć odpowiednią dla siebie stronę.

Różne rodzaje stron

W zależności od profilu firmy, będzie ona potrzebowała nieco innego rodzaju stron. Stomatolog zwykle potrzebuje jedynie prostej strony-wizytówki z cennikiem i ofertą. Raczej nie będzie potrzebował systemu mailingowego do rozsyłania newsletterów, ani logowania się użytkowników do panelu. Z kolei firma handlowa będzie chciała rozszerzyć swoje kanały sprzedaży poza sprzedaż stacjonarną w Polsce, a w przyszłości może i o zagranicę. Potrzebuje więc zaawansowanego sklepu internetowego z różnymi ciekawymi opcjami płatności, poszerzającymi target. Każdy przedsiębiorca będzie więc musiał włożyć inny nakład finansowy w tworzenie stron internetowych.

Proste strony na gotowych szablonach

Tworzenie stron internetowych nie musi oznaczać procesu ich powstawania od zera. Niektórzy przedsiębiorcy potrzebują zaledwie prostego szablonu, jednego z wielu dostępnych na stronach pomagających założyć własną stronę za niewielkie pieniądze. Wykupując specjalny pakiet, otrzymuje się dostęp do narzędzi umożliwiających wykonanie strony własnymi rękami w krótkim czasie. To znaczna oszczędność funduszy. W taki sposób można tworzyć również proste sklepy internetowe.

Strona, która wymaga pomocy

W wielu przypadkach przedsiębiorcy mają swoją konkretną wizję promowania się w internecie. Chcą umieszczać w sieci szkolenia online, do których dostęp jest online, chcą umożliwiać kontakt online przez stronę, chcą pozwalać zapisywać się na newslettery i tym podobne akcje. Tworzenie takiej strony internetowej wymagać będzie nieco więcej czasu i pracy – a co za tym idzie, raczej nie zrobimy tego sami. Dobrze jest zlecić kreację witryny profesjonaliście, najlepiej z firmy IT zajmującej się kreowaniem www. Dzięki zleceniu tego dobrej firmie unikniemy rozczarowania związanego z niedotrzymaniem terminu, a do tego zyskamy pewność, że strona będzie wyglądała jak trzeba i funkcjonowała jak trzeba, bez konieczności wprowadzania późniejszych poprawek.

Artykuł powstał we współpracy z agencją interaktywną Iguana Studio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here